Logisztikai adminisztrátor

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink megkapják a csomagjukat. Csatlakozz csapatunkhoz és fejlődj együtt Európa piacvezető kiscsomagszállító szolgáltatójával!

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Magyarország egyik legmodernebb, legjobban felszerelt csomagelosztó központja vár Rád,
  • A legkorszerűbb technológiával dolgozunk,
  • Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Gerincjáratok szkennelési adatainak ellenőrzése a rendszerben, hiányzó szkennelési adatok pótlása
  • Fuvarlevelek szortírozása, dokumentációja, lefűzése, továbbítása, archiválása
  • Beszállítással kapcsolatos dokumentációk átvétele, kezelése
  • Gerincjáratok számlázási adatainak elektronikus rögzítése a rendszerekben, a folyamathoz szükséges rendszerbeállítások ellenőrzése, adatok helyességének biztosítása
  • Havi, heti riportok elkészítése, elemzése
  • A rendszerben kezelt gerincjáratokkal kapcsolatos előrejelzések monitorozása, kommunikáció a szállítmányozókkal, problémák kezelése és szükség esetén továbbítás a vezetők felé
  • Belföldi fuvarszervezésben és mentesítések szervezésében való részvétel
  • Elosztóközpont operatív folyamataihoz szükséges segédanyagok (kiemelten: plomba) kiadása és adminisztrációja

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Középfokú végzettséged van,
  • Rendelkezel logisztikai területen szerzett 1-3 év tapasztalattal,
  • Pörgős személyiség vagy,
  • Erősséged a koordináció,
  • Jó csapatjátékos vagy,
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás,
  • Lelkes, tenni akaró hozzáállás jellemez.

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Fix alapbért,
  • Cafeteria juttatást,
  • Magán egészségbiztosítást,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári támogatást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Étel-és italautomata használatának támogatását,
  • Céges rendezvényeket,
  • Budapesten belül igénybe veheted az ingyenes céges buszjáratunkat.

Egyéb:

  • Munkavégzés helye: 1152 Budapest, Városkapu utca 12.
  • Munkaidő: hétfőtől csütörtökig 10:30-19:00-ig, pénteken 13:30-22:00.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Kérlek, fizetési igényeddel ellátott önéletrajzodat juttasd el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!

Állás adatai

Állás azonosító: 823
Pozíció pontos megnevezés: Logisztikai adminisztrátor
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Logisztika/raktár
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Logisztikai adminisztrátor