HR Business Partner

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink címzettjei elégedetten kapják meg a csomagjukat. Munkáltatóként fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás!

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád
  • Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben, az ötleteidre nagyon nyitott vezetői csapattal dolgozhatsz, ahol lehetőséget kapsz a szakmai kreativitásod kibontakoztatására
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat
  • Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • HR folyamatok működtetése: toborzási-kiválasztás, karriermenedzsment, létszám- és bérgazdálkodás, teljesítménymenedzsment stb.
  • Szoros együttműködés az Operációs vezetőkkel a szervezeti célok elérésében
  • Folyamatos kapcsolattartás az Operációs terület vezetőivel és munkatársaival, a HR kérdések gyors és hatékony kezelése és megoldása a helyi csapattal együttműködésben, munkajogi kérdésekben történő tanácsadás
  • Az Operációs terület hatékony működtetéséhez szükséges megfelelő minőségű és mennyiségű munkaerő biztosítása
  • A területre újonnan érkező vezetők, vagy kinevezett vezetők beilleszkedésének támogatása
  • A toborzás-kiválasztási folyamat end-to-end bonyolítása, a munkaerőpiaci helyzethez igazodó toborzási platformok kiválasztása, javaslatok megfogalmazása, a toborzás-kiválasztási munkatárssal együttműködésben
  • Toborzási és kiválasztási folyamatok fejlesztése és menedzselése, a toborzási hatékonyság folyamatos javítása
  • Operációs terület beléptetési és kiléptetési folyamatainak kezelése és megvalósítása
  • Onboarding támogatása, új belépők beilleszkedésének segítése
  • Új munkavállalók általános képzéseinek megszervezése, szakmai alap-, és továbbképzések megszervezésének támogatása
  • Az Operációs terület munkaköreinek ellátásához szükséges külső szakmai oktatások megszervezése a szervezeti egység vezetője által jelzett igények alapján
  • Képzést igazoló dokumentumok adminisztrációja, nyilvántartása, szükség esetén kimutatások készítése
  • Foglalkoztatással kapcsolatos dokumentumok elkészítése, pl. ajánlatok, munkaszerződések, módosítások, munkaviszony megszüntető dokumentumok
  • HR adminisztráció, adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása, riportok készítése
  • Eseti riportok, elemzések és prezentációk készítésében való közreműködés
  • Aktív részvétel az Operációs terület HR tervének megalkotásában és azt megvalósító projekt munkákban
  • Vállalati HR projektekben való részvétel: HR folyamatok, rendszerek kidolgozása, bevezetése és fejlesztése
  • Elégedettségi felmérések, ötletek generálása a munkahelyi jóléti programokhoz, megtartó programok kidolgozása
  • A dokumentációs folyamatok lekövetése és felügyelete a vállalati irányelveknek, szabályzatoknak megfelelően
  • A törvényi előírások, kapcsolódó rendeletek, vállalati szabályzatok és GDPR előírások betartásának biztosítása az Operációs területen
  • A vállalat társosztályaival történő szoros együttműködés

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Felsőfokú HR vagy gazdasági szakirányú végzettséggel és HR Generalista/HR Business Partneri munkakörben szerzett legalább 3-5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel fizikai munkavállalók foglalkoztatásában is
  • Magabiztos HR szaktudás: naprakész munkajogi ismeretek és gyakorlat; HR rendszerek ismerete; munkaügyi helyzetek kezelésében szerzett jártasság; toborzási és kiválasztási tapasztalat fizikai állományra vonatkozóan is; változások kezelésében szerzett gyakorlat
  • Határozott és együttműködő személyiség
  • Problémamegoldó, megoldás-orientált szemlélet
  • Alkalmazkodóképesség, kezdeményezőkészség, gyakorlatias attitűd
  • Önálló, gyors és pontos munkavégzés
  • Magabiztos, kommunikációs szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office felhasználói szintű ismerete, magabiztos Excel ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány, utazási hajlandóság a központi iroda és Budapest 15. kerületi telephelyek között
  • Rugalmas igazodás az Operációs terület munkavégzéséhez, esetenként az esti órákban is

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Az önállóságot és emellett csapatmunkát biztosító, támogató közösséget
  • Változatos feladatokkal és szakmai kihívásokkal teli, dinamikus munkanapokat
  • Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben, szakmai fejlődési lehetőségeket
  • Széles körű elemeket tartalmazó Cafeteria keretet biztosítunk már ez első munkanaptól
  • Változatos egyéb juttatásokat: önkéntes nyugdíjpénztári támogatást, magán egészségbiztosítást, éves eredmény alapú bónuszt, fitness terem támogatást
  • Kötetlen munkarendben dolgozhatsz
  • Vonzó iroda / home office arányt
  • Céges laptopot, mobiltelefont
  • Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Ha úgy érzed Te vagy az, akit keresünk, magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a „Jelentkezem” gombra kattintva küldd el nekünk, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
  • Kérjük, a jelentkezést követően a karrier oldalunkon történő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!

Állás adatai

Állás azonosító: 848
Pozíció pontos megnevezés: HR Business Partner
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: HR/Munkaügy
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: HR Business Partner