HR Business Partner
A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink címzettjei elégedetten kapják meg a csomagjukat. Munkáltatóként fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás!
Miért érdemes nálunk dolgozni:
- Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád
- Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben, az ötleteidre nagyon nyitott vezetői csapattal dolgozhatsz, ahol lehetőséget kapsz a szakmai kreativitásod kibontakoztatására
- Megbecsülünk Téged és a munkádat
- Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára
- Hosszú távon tervezünk Veled!
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- HR folyamatok működtetése: toborzási-kiválasztás, karriermenedzsment, létszám- és bérgazdálkodás, teljesítménymenedzsment stb.
- Szoros együttműködés az Operációs vezetőkkel a szervezeti célok elérésében
- Folyamatos kapcsolattartás az Operációs terület vezetőivel és munkatársaival, a HR kérdések gyors és hatékony kezelése és megoldása a helyi csapattal együttműködésben, munkajogi kérdésekben történő tanácsadás
- Az Operációs terület hatékony működtetéséhez szükséges megfelelő minőségű és mennyiségű munkaerő biztosítása
- A területre újonnan érkező vezetők, vagy kinevezett vezetők beilleszkedésének támogatása
- A toborzás-kiválasztási folyamat end-to-end bonyolítása, a munkaerőpiaci helyzethez igazodó toborzási platformok kiválasztása, javaslatok megfogalmazása, a toborzás-kiválasztási munkatárssal együttműködésben
- Toborzási és kiválasztási folyamatok fejlesztése és menedzselése, a toborzási hatékonyság folyamatos javítása
- Operációs terület beléptetési és kiléptetési folyamatainak kezelése és megvalósítása
- Onboarding támogatása, új belépők beilleszkedésének segítése
- Új munkavállalók általános képzéseinek megszervezése, szakmai alap-, és továbbképzések megszervezésének támogatása
- Az Operációs terület munkaköreinek ellátásához szükséges külső szakmai oktatások megszervezése a szervezeti egység vezetője által jelzett igények alapján
- Képzést igazoló dokumentumok adminisztrációja, nyilvántartása, szükség esetén kimutatások készítése
- Foglalkoztatással kapcsolatos dokumentumok elkészítése, pl. ajánlatok, munkaszerződések, módosítások, munkaviszony megszüntető dokumentumok
- HR adminisztráció, adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása, riportok készítése
- Eseti riportok, elemzések és prezentációk készítésében való közreműködés
- Aktív részvétel az Operációs terület HR tervének megalkotásában és azt megvalósító projekt munkákban
- Vállalati HR projektekben való részvétel: HR folyamatok, rendszerek kidolgozása, bevezetése és fejlesztése
- Elégedettségi felmérések, ötletek generálása a munkahelyi jóléti programokhoz, megtartó programok kidolgozása
- A dokumentációs folyamatok lekövetése és felügyelete a vállalati irányelveknek, szabályzatoknak megfelelően
- A törvényi előírások, kapcsolódó rendeletek, vállalati szabályzatok és GDPR előírások betartásának biztosítása az Operációs területen
- A vállalat társosztályaival történő szoros együttműködés
Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?
- Felsőfokú HR vagy gazdasági szakirányú végzettséggel és HR Generalista/HR Business Partneri munkakörben szerzett legalább 3-5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel fizikai munkavállalók foglalkoztatásában is
- Magabiztos HR szaktudás: naprakész munkajogi ismeretek és gyakorlat; HR rendszerek ismerete; munkaügyi helyzetek kezelésében szerzett jártasság; toborzási és kiválasztási tapasztalat fizikai állományra vonatkozóan is; változások kezelésében szerzett gyakorlat
- Határozott és együttműködő személyiség
- Problémamegoldó, megoldás-orientált szemlélet
- Alkalmazkodóképesség, kezdeményezőkészség, gyakorlatias attitűd
- Önálló, gyors és pontos munkavégzés
- Magabiztos, kommunikációs szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office felhasználói szintű ismerete, magabiztos Excel ismeretek
- B kategóriás jogosítvány, utazási hajlandóság a központi iroda és Budapest 15. kerületi telephelyek között
- Rugalmas igazodás az Operációs terület munkavégzéséhez, esetenként az esti órákban is
Mit is kapsz ezért cserébe?
- Az önállóságot és emellett csapatmunkát biztosító, támogató közösséget
- Változatos feladatokkal és szakmai kihívásokkal teli, dinamikus munkanapokat
- Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben, szakmai fejlődési lehetőségeket
- Széles körű elemeket tartalmazó Cafeteria keretet biztosítunk már ez első munkanaptól
- Változatos egyéb juttatásokat: önkéntes nyugdíjpénztári támogatást, magán egészségbiztosítást, éves eredmény alapú bónuszt, fitness terem támogatást
- Kötetlen munkarendben dolgozhatsz
- Vonzó iroda / home office arányt
- Céges laptopot, mobiltelefont
- Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál
Ami a pályázathoz szükséges:
- Ha úgy érzed Te vagy az, akit keresünk, magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a „Jelentkezem” gombra kattintva küldd el nekünk, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
- Kérjük, a jelentkezést követően a karrier oldalunkon történő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!
Állás adatai
Állás azonosító:
|
848 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
HR Business Partner |
Munkavégzés helye: |
Budapest |
Szakterület: |
HR/Munkaügy |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
HR Business Partner