Csomagpont- és csomagautomata hálózat üzemeltetési csoportvezető

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink címzettjei elégedetten kapják meg a csomagjukat. Munkáltatóként fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás!

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
  • Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben dolgozhatsz,
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat,
  • Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Az 5 fős Csomagpont- és Csomagautomata üzemeltetési csoport vezetése, koordinálása,
  • Üzemeltetési csapat munkájának elosztása, a csapattagok teljesítményének folyamatos monitorozása és fejlesztése,
  • Az OOH (Out of Home) hálózathoz kapcsolódó projektek önálló véghezvitele, fejlesztési javaslatok elkészítése és végrehajtása,
  • Csomagpont- és csomagautomata folyamatok (adatátvitel, rendszerek közötti kommunikáció stb.) kialakítása, fejlesztése és hibabiztossá alakítása,
  • OOH hálózathoz kapcsolódó döntések előkészítése adat alapon, kiemelt figyelemmel a precíz munkavégzésre,
  • Vállalatcsoport szintű, régiós és lokális projektekben történő aktív részvétel,
  • Csomagpont hálózat kilépő tagjainak mérése, lemorzsolódás csökkentése,
  • Csomagpont eszközök napra készen tartása, Csomagpontok üzemeltetésének aktív kezelése,
  • Szükség esetén csomagpontok személyes látogatása, ellenőrzése, újra oktatásának megszervezése,
  • CRM rendszer folyamatainak teljeskörű fejlesztése, kiemelten ügyelve az adminisztráció pontosságára (egyéb belső rendszerekben is).

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • A kiscsomag logisztika, e-kereskedelem vagy hálózat üzemeltetés- és fejlesztés területén szerzett szakmai tapasztalat,
  • Van B kategóriás vezetői engedélyed,
  • Csapatvezetésben szerzett legalább 2 éves tapasztalat, erős people management skillek és önálló munkavégzés,
  • Felsőfokú végzettséggel, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel és tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel,
  • Talpraesett és precíz vagy, melyek segítségével hatékonyan tudsz csapatot vezetni,
  • Megoldáskeresés, következetesség, innovatív gondolkodás és jó együttműködési képesség jellemző rád, mindezek mellett proaktív vagy.

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Fix alapbért, Cafeteriát már ez első naptól,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári támogatást,
  • Magán-egészségbiztosítást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben,
  • Képzési és szakmai fejlődési lehetőségeket,
  • Heti 1-2 nap home office lehetőséget,
  • Céges laptopot, mobiltelefont,
  • Hétfőtől-péntekig tartó, napi 8 órás munkarendet,
  • Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál.

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Rendelkezel munkatapasztalattal a kiscsomag logisztika, e-kereskedelem vagy hálózat üzemeltetés- és fejlesztés területén.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Ha úgy érzed Te vagy az, akit keresünk, magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el nekünk, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
  • Kérjük, a jelentkezést követően a karrier oldalunkon történő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!

Állás adatai

Állás azonosító: 802
Pozíció pontos megnevezés: Csomagpont- és csomagautomata hálózat üzemeltetési csoportvezető
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Logisztika/támogatás
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Csomagpont- és csomagautomata hálózat üzemeltetési csoportvezető