Csomagautomata koordinátor

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink címzettjei elégedetten kapják meg a csomagjukat. Munkáltatóként fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás!

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
  • Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben, az ötleteidre nagyon nyitott vezetői csapattal dolgozhatsz,
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat,
  • Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • DPD Hungary Kft. csomagautomata hálózatának üzemeltetése és fejlesztése (saját és partner hálózat),
  • Minden, csomagautomatákkal kapcsolatos ügy, probléma intézése (melyek érkezhetnek ügyfélszolgálattól, futároktól, felhasználóktól és partnerektől),
  • Teljes Alza csomagautomata hálózat koordinálása, Alzával folyamatos kapcsolattartás. Később becsatlakozó, további saját/partner automata hálózat koordinálása,
  • Csomagautomata szolgáltatás minőségének monitorozása és szinten tartása, folyamatok javítása, revíziója,
  • Csomagautomaták helyszíni kialakításának koordinálásában segítségnyújtás,
  • A kapcsolódó adminisztráció elvégzése.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Legalább 3-4 éves műszaki és/vagy logisztikai területen szerzett munkatapasztalatod van, előny a csomagautomata telepítési / működtetési ismeret,
  • Legalább középfokú végzettséggel és magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel (munkavégzéshez elengedhetetlenül szükséges),
  • Műszaki vénával rendelkezel,
  • Önállóan is precíz és következetes a munkavégzésed,
  • Megoldáskereső, gyakorlatias attitűd jellemez,
  • MS Office eszközök (Word, Excel, PowerPoint) alapos ismerete,
  • Rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal és aktív vezetési tapasztalattal,
  • Nem okoz gondot a gyakori utazás céges gépjárművel (kb. 70% külső helyszín, 30% iroda).

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Az alapbéren felül Cafeteriát már az első naptól kezdődően,
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőséget,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári munkáltatói hozzájárulást,
  • Balesetbiztosítást és magán egészségbiztosítást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben,
  • Képzési és szakmai fejlődési lehetőséget,
  • Heti 1-2 nap home office lehetőséget,
  • Munkacélú cégautó használatot,
  • Hétfőtől-péntekig tartó, rugalmas munkarendet,
  • Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Ha úgy érzed Te vagy az, akit keresünk, magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el nekünk, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
  • Kérjük, a jelentkezést követően a karrier oldalunkon történő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!

Állás adatai

Állás azonosító: 812
Pozíció pontos megnevezés: Csomagautomata koordinátor
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Logisztika/támogatás
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Csomagautomata koordinátor