Csomagautomata adminisztrátor
A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink címzettjei elégedetten kapják meg a csomagjukat. Munkáltatóként fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás!
Miért érdemes nálunk dolgozni:
- Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
- Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben, az ötleteidre nagyon nyitott vezetői csapattal dolgozhatsz,
- Megbecsülünk Téged és a munkádat,
- Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára,
- Hosszú távon tervezünk Veled!
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- A DPD Hungary Kft. magyarországi csomagautomata hálózatának üzemeltetésében való aktív részvétel (saját és partner hálózat),
- Minden, csomagautomatákkal kapcsolatban felmerülő ügy és probléma megoldásának elősegítése, melyek érkezhetnek ügyfélszolgálattól, futároktól, felhasználóktól és partnerektől,
- Teljes Alza automata hálózat koordinálása, folyamatos kapcsolattartás az Alzával; később becsatlakozó további saját/partner automata hálózat koordinálása,
- Csomagautomata szerződések teljes körű adminisztrálása,
- Településképi formanyomtatványok előkészítése,
- Csomagautomata szolgáltatás minőségének monitorozása és javítása, folyamatok fejlesztése,
- Csomagautomata hálózat működtetéséhez használt felületeken a partner és eszköz adatbázis naprakészen tartása,
- Csomagautomaták nyilvántartása, változások követése és jelentések elkészítése,
- Eszközrendelés a csomagautomatákhoz,
- Csomagautomata meghibásodásokhoz kapcsolódó teljeskörű adminisztráció,
- Riportok és elemzések készítése.
Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?
- Minimum 3 év munkatapasztalat,
- Csomagautomatákkal kapcsolatos szakmai tapasztalat,
- Legalább középfokú végzettség,
- Adatelemzői tapasztalat,
- Magas szintű aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt,
- Rendelkezel IT/műszaki érzékkel, analitikus szemléletmóddal,
- Önállóan is precíz és következetes a munkavégzésed,
- Megoldáskereső, gyakorlatias attitűd jellemez,
- MS Office eszközök (Word, Excel, PowerPoint) alapos felhasználói ismerete, kiemelten fontos az Excel magasfokú ismerete.
Mit is kapsz ezért cserébe?
- Az alapbéren felül Cafeteriát már az első naptól kezdődően,
- Határozatlan idejű, teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőséget,
- Önkéntes nyugdíjpénztári munkáltatói hozzájárulást,
- Balesetbiztosítást és magán egészségbiztosítást,
- Éves eredmény alapú bónuszt,
- Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben,
- Heti 1-2 nap home office lehetőséget,
- Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál.
Ami a pályázathoz szükséges:
- Ha úgy érzed Te vagy az, akit keresünk, magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el nekünk, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
- Kérjük, a jelentkezést követően a karrier oldalunkon történő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!
Állás adatai
Állás azonosító:
|
827 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Csomagautomata adminisztrátor |
Munkavégzés helye: |
Budapest |
Szakterület: |
Logisztika/támogatás |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Csomagautomata adminisztrátor