Csomagautomata adminisztrátor

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink címzettjei elégedetten kapják meg a csomagjukat. Munkáltatóként fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás!

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
  • Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben, az ötleteidre nagyon nyitott vezetői csapattal dolgozhatsz,
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat,
  • Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • A DPD Hungary Kft. magyarországi csomagautomata hálózatának üzemeltetésében való aktív részvétel (saját és partner hálózat),
  • Minden, csomagautomatákkal kapcsolatban felmerülő ügy és probléma megoldásának elősegítése, melyek érkezhetnek ügyfélszolgálattól, futároktól, felhasználóktól és partnerektől,
  • Teljes Alza automata hálózat koordinálása, folyamatos kapcsolattartás az Alzával; később becsatlakozó további saját/partner automata hálózat koordinálása,
  • Csomagautomata szerződések teljes körű adminisztrálása,
  • Településképi formanyomtatványok előkészítése,
  • Csomagautomata szolgáltatás minőségének monitorozása és javítása, folyamatok fejlesztése,
  • Csomagautomata hálózat működtetéséhez használt felületeken a partner és eszköz adatbázis naprakészen tartása,
  • Csomagautomaták nyilvántartása, változások követése és jelentések elkészítése,
  • Eszközrendelés a csomagautomatákhoz és a kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Csomagautomata szoftveres/hardveres meghibásodások jelentése az illetékes szolgáltatónak, meghibásodásokhoz kapcsolódó teljeskörű adminisztratív munka ellátása,
  • Szoros együttműködés a csomagautomata értékesítőkkel és csomagautomata technikai koordinátorral,
  • Riportok és elemzések készítése.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Minimum 3 év munkatapasztalat,
  • Csomagautomatákkal kapcsolatos szakmai tapasztalat,
  • Legalább középfokú végzettség,
  • Magas szintű aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt,
  • Rendelkezel IT/műszaki érzékkel,
  • Önállóan is precíz és következetes a munkavégzésed,
  • Megoldáskereső, gyakorlatias attitűd jellemez,
  • MS Office eszközök (Word, Excel, PowerPoint) alapos felhasználói ismerete, kiemelten fontos az Excel magasfokú ismerete.

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Az alapbéren felül Cafeteriát már az első naptól kezdődően,
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőséget,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári munkáltatói hozzájárulást,
  • Balesetbiztosítást és magán egészségbiztosítást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben,
  • Heti 1-2 nap home office lehetőséget,
  • Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Ha úgy érzed Te vagy az, akit keresünk, magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a „Jelentkezés” gombra kattintva küldd el nekünk, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
  • Kérjük, a jelentkezést követően a karrier oldalunkon történő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!

Állás adatai

Állás azonosító: 827
Pozíció pontos megnevezés: Csomagautomata adminisztrátor
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Logisztika/támogatás
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Csomagautomata adminisztrátor