Senior reklamáció kezelő

Ami a feladatod lesz:

  • Kártérítési igények, küldeményekkel kapcsolatos panaszok, reklamációk önálló kivizsgálása és elbírálása a mindenkor hatályban lévő ÁSZF (belföld és nemzetközi) és a claim szabályzatban foglaltak szerint.
  • A kivizsgálás során felmerülő kérdések egyeztetése az illetékes kollégákkal.
  • Ügyfelekkel és partnerekkel történő írásbeli kapcsolattartás.
  • Az aktuális kiemelt ügyfél kártérítési ügyének, panaszának soron kívül (48 órán belül) történő kivizsgálása.
  • Nyitott ügyek hetente történő felülvizsgálata.
  • Új vagy meglévő partnerek részére a csomagolási segédletben foglaltak ismertetése.
  • Statisztikák készítése.
  • A szolgáltatási minőség javítását célzó javaslattétel, tanácsadás.
  • Kártérítési ügyek kapcsán felmerülő, esetlegesen előforduló Békéltetői Testületi/Fogyasztóvédelmi meghallgatásokon való megjelenés.

Téged keresünk, ha:

  • Rendelkezel legalább középfokú végzettséggel (felsőfokú előny),
  • Rendelkezel angol nyelv kommunikációsképes, naprakész ismeretével írásban és szóban egyaránt,
  • Rendelkezel felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekkel,
  • Rendelkezel kiváló kommunikációs és problémamegoldó készséggel,
  • Rendelkezel 3-5 éves szakmai tapasztalattal (vevőszolgálati, kárrendezési területen szerzett tapasztalat előny).

Amit biztosítunk:

  • Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszonyt stabil munkáltatói háttérrel,
  • Jó munkahelyi légkört, dinamikus csapatot,
  • Maximális támogatást a betanulási idő alatt és után is,
  • Home office lehetőséget,
  • Versenyképes fix alapbért, cafeteria juttatást már az első naptól, egészségbiztosítást, valamint önkéntes nyugdíjpénztári támogatást.
  • Modern irodai munkakörnyezetet a Dózsa György úti metrómegállónál (1134 Budapest, Váci út 33.).

Ami a pályázathoz szükséges

  • Kérlek, fizetési igényeddel ellátott önéletrajzodat juttasd el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
  • A jelentkezést követően pedig a karrier oldalunkon lévő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!

Állás adatai

Állás azonosító: 704
Pozíció pontos megnevezés: Senior reklamáció kezelő
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Belső ellenőrzés/Jog/Compliance
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Senior reklamáció kezelő