Reklamációkezelő

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
  • Kihívásokkal teli napjaid lesznek,
  • Képzési támogatást nyújtunk, mivel fontos nekünk a szakmai fejlődésed,
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat,
  • Jól megközelíthető, központi helyen van az irodánk,
  • A kávét a babzsákokból a legjobb meginni,
  • Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Kártérítési igények, küldeményekkel kapcsolatos panaszok, reklamációk önálló kivizsgálása és elbírálása a mindenkor hatályban lévő ÁSZF (belföld és nemzetközi) és a claim szabályzatban foglaltak szerint.
  • A kivizsgálás során felmerülő kérdések egyeztetése az illetékes kollégákkal.
  • Ügyfelekkel és partnerekkel történő írásbeli kapcsolattartás.
  • Az aktuális kiemelt ügyfél kártérítési ügyének, panaszának soron kívül történő kivizsgálása.
  • Nyitott ügyek hetente történő felülvizsgálata.
  • Új vagy meglévő partnerek részére a csomagolási segédletben foglaltak ismertetése.
  • Statisztikák készítése.
  • A szolgáltatási minőség javítását célzó javaslattétel, tanácsadás.
  • Kártérítési ügyek kapcsán felmerülő, esetlegesen előforduló Békéltetői Testületi/Fogyasztóvédelmi meghallgatásokon való megjelenés.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Rendelkezel legalább középfokú végzettséggel (felsőfokú előny),
  • Rendelkezel angol nyelv kommunikációsképes, naprakész ismeretével írásban és szóban egyaránt,
  • Rendelkezel felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekkel,
  • Rendelkezel kiváló kommunikációs és problémamegoldó készséggel,
  • Rendelkezel 1-3 éves szakmai tapasztalattal (vevőszolgálati, kárrendezési területen szerzett tapasztalat előny).

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Kérlek, fizetési igényeddel ellátott önéletrajzodat juttasd el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
  • A jelentkezést követően pedig a karrier oldalunkon lévő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszonyt stabil munkáltatói háttérrel,
  • Jó munkahelyi légkört, dinamikus csapatot,
  • Maximális támogatást a betanulási idő alatt és után is,
  • Home office lehetőséget,
  • Versenyképes fix alapbért,
  • Inflációs bérkiegészítő juttatást,
  • Cafeteria juttatást már az első naptól,
  • Egészségbiztosítást, valamint önkéntes nyugdíjpénztári támogatást.
  • Modern irodai munkakörnyezetet a Dózsa György úti metrómegállónál (1134 Budapest, Váci út 33.).

Állás adatai

Állás azonosító: 790
Pozíció pontos megnevezés: Reklamációkezelő
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Belső ellenőrzés/Jog/Compliance
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Reklamációkezelő