Irodai asszisztens

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
  • Kihívásokkal teli napjaid lesznek,
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat,
  • Jól megközelíthető, központi helyen van az irodánk,
  • A kávét a babzsákokból a legjobb meginni,
  • Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Az iroda napi szintű működésének biztosítása (tárgyalók rendben tartása, fogyóeszközök utántöltése és beszerzése, növények gondozása stb.),
  • Irodaszerrendelés, nyomdai eszközök rendelése, takarító céggel való kapcsolattartás,
  • Céges gépjármű flottával kapcsolatos ügyintézés (kulcsos autók nyilvántartása és kiadása, csereautó, biztosítás intézése, üzemanyagkártyák adminisztrációja stb.),
  • Céges mobilszolgáltatóval kapcsolatos ügyintézés (nyilvántartási feladatok ellátása, készülékek rendelése stb.),
  • Az irodaházzal és a parkolóházzal kapcsolatos ügyintézés (problémák bejelentése, információk továbbítása a kollégák felé stb.),
  • Az Ügyvezető adminisztratív támogatása magyar és angol nyelven (statisztikák, prezentációk készítése, megbeszélések szervezése stb.),
  • Üzleti utak szervezése a kollégák részére, illetve érkező külföldi vendégek számára,
  • Cégen belüli rendezvények szervezése vagy támogatása.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Rendelkezel 2-3 éves asszisztensi vagy irodavezetői tapasztalattal,
  • Határozott fellépéssel, magasszintű problémamegoldó készséggel rendelkezel,
  • Kiváló a kommunikációs- és szervezőkészséged, gyakorlatias a hozzáállásod,
  • Szeretsz precíz és minőségi munkát kiadni a kezedből,
  • Rendelkezel legalább középfokú végzettséggel,
  • Legalább középfokú angol nyelvtudásod van (amit használni is tudsz szóban és írásban a napi munkád során),
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel (Word, Excel, PowerPoint),
  • B kategóriás jogosítványod van, vezetési gyakorlattal.

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszonyt stabil munkáltatói háttérrel,
  • Egymást segítő csapatot és jó munkahelyi légkört,
  • Cafeteria juttatást már ez első naptól, Önkéntes Nyugdíjpénztári támogatást és magán egészségbiztosítási hozzájárulást,
  • Éves eredményalapú bónuszt,
  • Céges mobiltelefont és laptopot,
  • Hétfőtől-péntekig tartó, napi 8 órás munkarendet,
  • Modern irodai munkakörnyezetet a Dózsa György úti metrómegállónál.

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Ügyvezető vagy más vezető mellett szerzett asszisztensi tapasztalat,
  • Szervezésben, rendszerépítésben szerzett tapasztalat,
  • Felsőfokú végzettség.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Ha úgy érzed Te vagy az, akit keresünk kérlek, fizetési igényeddel ellátott, magyar nyelvű önéletrajzodat küld el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
  • A jelentkezést követően pedig a karrier oldalunkon lévő regisztrációról se feledkezz meg, különben nem lesz érvényes a jelentkezésed!

Állás adatai

Állás azonosító: 748
Pozíció pontos megnevezés: Irodai asszisztens
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Adminisztráció, irodai munka
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Irodai asszisztens