HUB adminisztrátor

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink megkapják a csomagjukat. Amennyiben szívesen részt vennél az országos depóhálózatunk hatékony, napi operatív működésének biztosításában, a folyamatok felügyeletében és optimalizálásában, várjuk jelentkezésedet Depóhálózat területi vezető pozíciónkba.

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó csapat vár Rád,
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat,
  • Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára,
  • A legkorszerűbb technológiával dolgozunk,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Csomagelosztó központ napi operatív munkájának adminisztratív támogatása,
  • A helyi vezetőség számára statisztikai adatok készítése és teljesítmény adatok igazolása,
  • A HR osztállyal együttműködve a kollégák segítése munkaügyi kérdésekben,
  • Hóvégi zárásban való aktív részvétel,
  • Információáramlás segítése a műszakvezető és csomagkezelő kollégáknak,
  • Csomagelosztó központ fizikai állományára vonatkozó munkaidő beosztás készítése,
  • Belépőkártyák kiadása, nyilvántartása, visszavétele,
  • Csomagelosztó központ működésével kapcsolatos dokumentumok kezelése, archiválása,
  • Társterületekkel való szoros együttműködés.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Középfokú végzettség,
  • Adminisztratív területen szerzett legalább 1-3 év tapasztalat,
  • Haladó szintű Microsoft Office ismeretek (kiemelten excel),
  • Jó csapatjátékos és rugalmas személyiség.

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Fix alapbért,
  • Cafeteria juttatást,
  • Magán egészségbiztosítást,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári támogatást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Munkaruhát, munkavédelmi cipőt,
  • Étel-és italautomata használatának támogatását,
  • Céges rendezvényeket,
  • Budapesten belül igénybe veheted az ingyenes céges buszjáratunkat,
  • Munkavégzés helye: 1152 Budapest, Városkapu utca 12.
  • Munkaidő: 08:00-16:30.

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Nexon rendszer ismerete,
  • Középszintű angol nyelvtudás.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Kérlek, fizetési igényeddel ellátott önéletrajzodat juttasd el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!

Állás adatai

Állás azonosító: 777
Pozíció pontos megnevezés: HUB adminisztrátor
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Adminisztráció, irodai munka
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: HUB adminisztrátor