HUB adminisztrátor
A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink megkapják a csomagjukat. Amennyiben szívesen részt vennél az országos depóhálózatunk hatékony, napi operatív működésének biztosításában, a folyamatok felügyeletében és optimalizálásában, várjuk jelentkezésedet Depóhálózat területi vezető pozíciónkba.
Miért érdemes nálunk dolgozni:
- Egy fiatalos, összetartó csapat vár Rád,
- Megbecsülünk Téged és a munkádat,
- Figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára,
- A legkorszerűbb technológiával dolgozunk,
- Hosszú távon tervezünk Veled!
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- Csomagelosztó központ napi operatív munkájának adminisztratív támogatása,
- A helyi vezetőség számára statisztikai adatok készítése és teljesítmény adatok igazolása,
- A HR osztállyal együttműködve a kollégák segítése munkaügyi kérdésekben,
- Hóvégi zárásban való aktív részvétel,
- Információáramlás segítése a műszakvezető és csomagkezelő kollégáknak,
- Csomagelosztó központ fizikai állományára vonatkozó munkaidő beosztás készítése,
- Belépőkártyák kiadása, nyilvántartása, visszavétele,
- Csomagelosztó központ működésével kapcsolatos dokumentumok kezelése, archiválása,
- Társterületekkel való szoros együttműködés.
Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?
- Középfokú végzettség,
- Adminisztratív területen szerzett legalább 1-3 év tapasztalat,
- Haladó szintű Microsoft Office ismeretek (kiemelten excel),
- Jó csapatjátékos és rugalmas személyiség.
Mit is kapsz ezért cserébe?
- Fix alapbért,
- Cafeteria juttatást,
- Magán egészségbiztosítást,
- Önkéntes nyugdíjpénztári támogatást,
- Éves eredmény alapú bónuszt,
- Céges rendezvényeket,
- Budapesten belül igénybe veheted az ingyenes céges buszjáratunkat,
- Munkavégzés helye: 1152 Budapest, Városkapu utca 12.
- Munkaidő: 08:00-16:30.
Munkakör betöltése során előnyt jelent:
- Nexon rendszer ismerete,
- Középszintű angol nyelvtudás.
Ami a pályázathoz szükséges:
- Kérlek, fizetési igényeddel ellátott önéletrajzodat juttasd el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
Állás adatai
Állás azonosító:
|
777 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
HUB adminisztrátor |
Munkavégzés helye: |
Budapest |
Szakterület: |
Adminisztráció, irodai munka |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
HUB adminisztrátor