Csomagpont adminisztrátor
A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink megkapják a csomagjukat. Csatlakozz csapatunkhoz és fejlődj együtt Európa piacvezető kiscsomagszállító szolgáltatójával!
Miért érdemes nálunk dolgozni:
- Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
- Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben, az ötleteidre nagyon nyitott vezetői csapattal dolgozhatsz,
- Megbecsülünk Téged és a munkádat,
- Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára,
- Hosszú távon tervezünk Veled!
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- Csomagpont hálózat működtetéséhez használt platformokon a partner és eszköz adatbázis naprakészen tartása,
- Csomagpontok nyilvántartása, változások követése és jelentések elkészítése,
- Csomagpontok szkennelési rendjének felügyelete, korrekciója, felmerülő problémák kezelése
- Eszközrendelés a csomagpontoknak és annak adminisztrációs feladatai,
- Folyamatos kapcsolattartás a csomagpontokkal (emailben és telefonon),
- Kellékanyagok összekészítése, szükség esetén kiküldése.
Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?
- Legalább középfokú végzettség,
- 1-3 év adminisztrációs területen szerzett tapasztalat,
- Középszintű angol nyelvtudás,
- Önállóan is precíz és következetes munkavégzés,
- MS Office eszközök (Word, Excel, PowerPoint) alapos ismerete.
Mit is kapsz ezért cserébe?
- Versenyképes jövedelmet és juttatásokat,
- Cafeteriát már ez első naptól,
- Önkéntes nyugdíjpénztári támogatást,
- Magán-egészségbiztosítást,
- Éves eredmény alapú bónuszt,
- Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben,
- Változatos feladatokkal és szakmai kihívásokkal teli munkanapokat,
- Képzési és szakmai fejlődési lehetőségeket,
- Heti 1-2 nap home office lehetőséget,
- Céges laptopot, mobiltelefont,
- Hétfőtől-péntekig tartó, napi 8 órás munkarendet,
- Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál.
Ami a pályázathoz szükséges:
- Kérlek, fizetési igényeddel ellátott önéletrajzodat juttasd el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!
Állás adatai
Állás azonosító:
|
797 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Csomagpont adminisztrátor |
Munkavégzés helye: |
Budapest |
Szakterület: |
Adminisztráció, irodai munka |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Csomagpont adminisztrátor