Csomagpont adminisztrátor

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink megkapják a csomagjukat. Csatlakozz csapatunkhoz és fejlődj együtt Európa piacvezető kiscsomagszállító szolgáltatójával!

Miért érdemes nálunk dolgozni:

  • Egy fiatalos, összetartó, teljesítményorientált csapat vár Rád,
  • Nyitott és barátságos munkahelyi közösségben, az ötleteidre nagyon nyitott vezetői csapattal dolgozhatsz,
  • Megbecsülünk Téged és a munkádat,
  • Figyelünk a munka és magánélet egyensúlyára,
  • Hosszú távon tervezünk Veled!

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Csomagpont hálózat működtetéséhez használt platformokon a partner és eszköz adatbázis naprakészen tartása,
  • Csomagpontok nyilvántartása, változások követése és jelentések elkészítése,
  • Csomagpontok szkennelési rendjének felügyelete, korrekciója, felmerülő problémák kezelése
  • Eszközrendelés a csomagpontoknak és annak adminisztrációs feladatai,
  • Folyamatos kapcsolattartás a csomagpontokkal (emailben és telefonon),
  • Kellékanyagok összekészítése, szükség esetén kiküldése.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Legalább középfokú végzettség,
  • 1-3 év adminisztrációs területen szerzett tapasztalat,
  • Középszintű angol nyelvtudás,
  • Önállóan is precíz és következetes munkavégzés,
  • MS Office eszközök (Word, Excel, PowerPoint) alapos ismerete.

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Versenyképes jövedelmet és juttatásokat,
  • Cafeteriát már ez első naptól,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári támogatást,
  • Magán-egészségbiztosítást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben,
  • Változatos feladatokkal és szakmai kihívásokkal teli munkanapokat,
  • Képzési és szakmai fejlődési lehetőségeket,
  • Heti 1-2 nap home office lehetőséget,
  • Céges laptopot, mobiltelefont,
  • Hétfőtől-péntekig tartó, napi 8 órás munkarendet,
  • Kényelmes, modern irodai munkakörnyezetet a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál.

Ami a pályázathoz szükséges:

  • Kérlek, fizetési igényeddel ellátott önéletrajzodat juttasd el a „Jelentkezés” gombra kattintva, hogy mi is jobban megismerhessünk Téged!

Állás adatai

Állás azonosító: 797
Pozíció pontos megnevezés: Csomagpont adminisztrátor
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Adminisztráció, irodai munka
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Csomagpont adminisztrátor